Politica privind rezervările, anulările și returnările

Politica privind rezervările, anulările și returnările

Această Politică are scopul de a asigura claritate și transparență în ceea ce privește procedurile de rezervare și anulare a evenimentelor în Copilandia, astfel încât participanții să cunoască termenii și condițiile aplicabile și să beneficieze de o experiență organizată și plăcută. Respectarea termenilor și condițiilor menționate în această politică ne permite să gestionăm eficient evenimentele și să asigurăm disponibilitatea pentru toți clienții noștri. În același timp, oferim flexibilitate și înțelegere în situații neprevăzute, asigurându-ne că toți participanții beneficiază de servicii de înaltă calitate și pot crea amintiri magice la Copilandia. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la această politică, vă rugăm să ne contactați și suntem bucuroși să vă ajutăm.

Rezervări:

  • Pentru o experiență completă și fără griji, încurajăm clienții să facă rezervări din timp, pentru a se asigura că data și ora dorite sunt disponibile.
  • Rezervarea devine valabilă și confirmată ulterior semnării contractului și achitării unui avans de 30% din contravaloarea petrecerii.

Modificări ale rezervărilor:

  • Dacă doriți să modificați data sau ora evenimentului, puteți solicita modificarea rezervării cu cel puțin 14 zile înainte de eveniment, iar modificarea se va putea realiza în funcție disponibilitatea dată de rezervările altor clienți ce sunt deja validate.

Anulări:

  • Anulările pot fi făcute cu cel puțin 14 zile înainte de data programată, iar avansul va fi returnat doar în situația în care un alt client rezervă, ulterior anulării, data și ora ce au făcut obiectul rezervării ce se dorește a fi anulată.
  • În orice altă situație, în cazul anulării rezervării, avansul nu va fi restituit.

Neprezentare sau Anulare în ziua evenimentului:

  • În cazul neprezentării la eveniment sau al anulării în ziua evenimentului, nu se va putea solicita rambursarea avansului.

Returnări:

  • În cazul în care s-a achitat un avans și rezervarea este anulată cu cel puțin 14 zile înainte de eveniment, suma achitată ca avans va fi returnată în integralitate.

Comunicarea Schimbărilor:

  • Toate modificările, anulările sau cererile de returnare trebuie să fie comunicate în scris către Copilandia, prin e-mail sau formularul de contact disponibil pe site-ul nostru.
  • Vom confirma primirea solicitărilor de modificări sau anulare în scris, pentru a evita orice neclarități.
Back To Top